Lunch Buffet with The Fambam






Hah gambar tak menahannnn. Tinkiyu kepada adikku yang tangkap gambar santekkkk. Hikss ><


Assalamualaikum yuoww!

Haaa sempena cuti merdeka ni, kitorang sefamily turun ke Seberang Perai untuk lunch kat The Light Hotel. Which is indeed a rare occasion. Mak aku la tetiba ajak makan (mungkin dia malas nak masak dan malas suruh anak dia masak cuti cuti ni) kat hotel ni semalam. Ok la dia bagitahu semalam, kalau tak bagitau pagi ni. Haha lately ni dia suka buat plan impromptu kadang sampai lewat aku gi kejeeee. Kitorang ape lagi, on lah bab makan makan niii hahahha. So pagi tadi makan breakast sikit jeee kerna nak bagi laluan untuk lunch. Rugi la kan kalau tak makan banyak untuk buffet yedokkk. Tu la prinsip aku, kalau nak makan buffet untuk lunch, pagi kena kosong breakfast ayaq kosong pun takpa actually buehehe. Tah pape ennn.

I think we had the best lunch buffet together today. Memacam yang kitorang sembangkan dari hal tak serius ke hal serius-pastu-tukar-jadi-tak-serius. Mak aku la nii. Hahaha. Takde jugak pergaduhan, semua aman damai je. Kalau tak mesti ada je masalahnye hahaha you know lah family kan. Memacam perangai dok ada. Tapi tadi smooth sailing Alhamdulillah semua pun happy dan puas hati, balik rumah terbabas tido macam ularrrr. The food was so so good walaupun takdelah banyak pilihan macam kat Equatorial. Janji sedap weh. Janji ada dengan family weh. Nanti nak bawak member member makan sini (psss...bayor sendiri yee. Kiterr tolong bawakk jeee. Kah!) kalau ada gathering ke apa ke kat pulau ni.





Quarter full today.


Right before 'kemusnahan'.


Sup ekor dorang sedddaaaap oilyyy sedddappp 😍




Excuse my mascara, ma friends. I memang tak reti pakai. Wajibun lah kena eyelid dan sebagainya eeee geram aku tau. Btw nak cerita toilet hotel ni best sungguh lah. Ko tahu lah kan bila dah makan banyak gila mula nak membuang haha veeeery effective uowss :P So aku pun pegi la toilet dia. Dulu pi rasa takdelah cantik camni. Eh ke aku tak perasan. Niway tandasnya bersih, wangi, clean cut, takde bau urine dan poop (excuse my language, dari guna tahi. Eh terguna sudahh). Kita pun ape lagi, ambik feel lah. Lama punya tunggu pun bisnes tak berjalan. Mesti orang ingat "eh somebody must have died inside" ahaha. Sudahnya keluar toilet gi sambung makan balik. Ketahian apekah iniiii 😂😂😂

Okei tamatlah kisah 'pada suatu hari saya ke tandas' ku ini.



Pening meroyan jap mak aku bawak kereta macam orang gila HAHAHHAA.




Pss...next time turn along belanja korang okessss.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment