Kerabat

Assalamualaikum.

Hari ni adik aku, Seming (nama real nama lain la ahaha) ikut mak aku pegi Kedah atas urusan kerja. Dia pun sekarang menganggur kejap, so ape lagi seronoklah dia. Semalam kemahen laa cakap kat aku yeayy nak pegi Kedahhh pastu senyum kambing memang tak boleh belah. Rasa nak penampaq (anjerr) ja huh menyampah aku tau hahaha.

Then aku pegi kerja macam biasa hari ni, tetiba Seming whatsapp. Adik beradik aku ni (dengan aku sekali) jenis agak rare la nak whatsapp hahaha kitorang kurang berkasih sayang melalui method begini. So bila masuk mesej tadi, aku gelak ngekek sensorang hahahahha. Tak tau lah aku nak kesian ke, nak gelak ke, acano. Tapi memang lawak lah sebab..padan ngan muka hahaha :P

Below is what happened to her, roughly. Made my day 😂










Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment