2015: The Beginning

Assalamualaikum.

Tahun 2014 adalah tahun yang paling mengecewakan. Tak deny, banyak benda best berlaku, tapi pada masa yang sama, lagi banyak benda tak best yang datang. Aih...

So 2014, move over. Aku takmau get attached dah kat hang. Serius serius.




Lately ni, banyak gila benda nak kena buat macam fikir idea hantaran, baju kahwin, etc kerja, hidup yang sekarang, masa depan, isu diri sendiri dan kumpul duit. Umur dah nak masuk suku abad, kena fikir memacam weh. Aku tak sangka dah masuk fasa ni. Aaaaaaaa sesak jugak kadang tu sebab tak tahu ape yang terbaik untuk aku dan orang sekeliling aku. Tak dan nak buat ape ape, dah kalut. Siryes takut kalau kalau buat something yang tak betul, yang tak menuju ke masa depan, atau! Aku tak berganjak langsung. Life is never easy kan?

Ada jugak benda lain yang aku tak suka nak share dengan orang macam cerita yang mendukakan hati. Orang nampak life aku macam takde masalah, tapi ada ja. Cuma aku lagi senang simpan diam diam dalam cupboard aku. Takde guna nak publickan hal hal sedih atau terlalu banyak hal private bila aku tahu, orang tak kisah langsung pun tapi cuma nak korek cerita untuk disebar.

Seriously my mind ni macam mengong sikit dah lepas dapat banyak pengajaran tahun lepas. Aha.


Interactive Museum itu hari dengan Mecarah.


Sedap gila biskut ni!! Ketagih sikit tapi cuba kawal sebab takut braces aku patah lagi hahahaha.


BR perisa kelapa. Mula tu tersilap tapi macam sedap pulak. Lemak lemak sikit. Hahaha.


Cer teka aku buat apa.


Tum tadaaaaaa :P






Harap semua baik baik je nanti. Walaupun permulaan ni, tak berapa baik. But anyhoo, 2015, let's begin our journey eh?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment