W14: Bakal suri rumah berjaya

Assalamualaikum.

Semenjak jadi pelatih industri ni, hari Sabtu adalah hari yang tak mengujakan. Kerana hari Sabtu harus bekerja keras untuk allowance entah berapa kupang entah. Dan tak dapat bangun lewat. Naaaaaawwwwww T.T

Tapi hari Sabtu pun best. Walaupun setengah hari kena kerja, tapi kitorang tak kerja. Dengar lagu, tengok Youtube, movie, macam macam lagi. Hari ni, satu ofis gotong royong. Kali lepas, aku basuh toilet. Hoi nak muntah aku. Kotor macam tandas awam je. Dengan takde selipar tandasnye, aku redha je. Tapi kali ni, tak kuasa aku nak redah meredah. Hahaha. Nasib la. Kena gilir gilir. So hasilnya..




Hahaha! Giyowo. Sampai tutup hidung colleague aku tenyeh tandas. Aku ingatkan chinese geli nak buat dirty job ni. Rupanya okey saje. Walaupun aku cuci lagi berganda bersih. Haaa takpa la. Janji hari ni aku tak payah cuci jamban. Tapi...

...depa suruh aku mop seluruh ofis. Alasan manager aku? Katanya boleh masuk dalam resume bakal isteri. HAHAHAHA! Nyampah den :P


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment