W47


Mah girls. Pasni nak try pakai merah: lipstick merah, baju merah, tudung merah. Outstanding sangat tuuhhh cam dorang ni





Assalamualaikum.

Minggu ni agak seronok sikit banding dengan last week. Sebab dapat keluar malam hehehehhee. Aku rasa ada nak sebulan lebih since aku keluar malam tau sebab ada laaa satu situasi yang berlaku yang membuatkan aku maaaaaalas dah nak keluar memalam. Duk rumah lagi baik weii.

Psss. Tanda bakal mereput di rumah seumur hidup. Bahaaa.


Rabu lepas aku, F dan K merangkap colleagues decide untuk tengok Justice League. Aku jenis jarang la nak tengok movie pada hari yang murah dan sebagainya, so biasanya main redahhh je tak kira hari. Tapi sejak dua menjak ada rasa nak menabung balik ni, idea untuk pegi cinema hari Rabu tu aku rasa not bad la. Untuk movie ATMOS, boleh dapat RM11 tauuuu. Mana nak dapat time hari biasa. Kalau tak ada jugak kena RM14.50 gitu. So syiokkkk. Camni kalu tiap rabu pun aku nak movie night. Pastu gaduh duit habis entah kemana kan Yammmm. Anyway malam tu memang full house, sampai terasa panas cinema tu berpeluh ketiak hakakk. Movie was good, tapi iols bagi 3.7/5 sahajaaa sebab cam simple sangat jalan cerita dia. Food was exceptional tho: twas good sebab tapau McD Spicy McDeluxe, bedal popcorn satu kotak lagi. Fuh, I ain't asking for anything dah hahahha EEEII DASAR PELAHAP NIIIIII. All in all, it was a good short ladies' movie night out with them girls. Haih. Nanti aku dah resign, sape nak keluar dengan dorang. Hahahahaha patutnya kata sape nak keluar dengan aku khennn ehekhekk.



Fefeeling extra purdyy di awal weekdays ehehe. Manager aku takde soooo kitorang relax relax duduk buat kerja kat satu room ni, pasang lagu apa suma, makan tak hengat, sembang. Eh, tapi kerja tetap jalan tau.


Misi mencari perfume untuk birthday adik aku. Si Seming ni aku tak tahu lah ape yang dia suka sebab takde menunjukkan kesukaan kepada sesuatu yang khusus (wauu meleisnyaaa bahasaaaaa),  so aku dengan Mecarah decide bagi perfume. Aku survey untuk dua perfume kat Queensbay, dua ni yang top. Tapi paling top tu Viva La Juicy, sweet dia MasyaAllah sangattt.


Misi mencari perfume untuk W. Aku dapat tahu haritu yan dia dok pakai lagi perfume yang 'seseorang' bagi kat dia dulu dulu. Aih sakitnya tu disini, di dalam hatiku. Tetibahh~ Dalam hati doa biar la pecah biar la pecah tolong la pecah HAHHAHAHAHA. Tapi aku chill jugak la pastu. It's just a perfume kan dah orang bagi habiskan jelah. Plus he smelled soooo fricking good so no harm, just me yang got harmed 😂 So time survey tu, staff tunjuk kat Hugo Boss. OMG they got me be like... so shocked sebab bau dia serius sweet tapi maskulin ish camna nak kata taktau. Haaa so my type u knowwww. Tunggu sale je lani, nak beli on the dot, tak mampu. Aahaha.


The next day lepas movie night out tu, aku dengan F ke Queensbay (lagi) untuk lunch. Aku ajak makan Sushi King sebenarnya sebab tetiba teringin. So kitorang ambik Grab (F tolong tempahkan, aku tak ghetiii), off we went to Sushi King. Malang seribu malang, depa ada Bonanza waktu tu so menu of the day was only for sushis on the plate. Argghhh namooo orang nak bento!!!! Nak ramen!!!!! Merajuk kejap hati lepas dengar tu. Untuk pujuk hati yang merajuk, aku bawak F pegi makan kat Dave's Deli. Idoklah sedap sangat (tapi boleh laaa) pun haha tapi tu je yang paling muuuurah kat sini memandangkan rasa bersalah gila ajak pi makan Sushi King. Tapi nasib baik F suka pasta carbonara depa. Fuh. Kitorang dah set, next dapat gaji nak belanja besar: lunch kat Sushi King.


Green tea ice cream dalam Jusco sebagai pengubat luka. Sedap gilsss pahit pahit manis semua ada.


2 days before weekend started, I got pretty busy handling things on my own. Banyak emel customer yang tak dapat dijawab dengan cepat, order tak dapat setel dalam masa 1 jam, dan lain-lain hal. Semuanya sebab banyak sangat benda nak kena buat pada satu masa. Bos aku nampak, bos aku telefon aku hahhaha aku mula laaa roll my eyes the whole 30 minutes. Aku bukan apa tau, bukan tak respect, tapi aku rasa dorang ni tak memahami yang aku terpaksa handle semua benda sensorang. Partner aku tu bukan ada buat apa pun, takde pulak nak call dia kan. Akuuu jugak kena. Memang bengkak lah hati ni tskk. Takpelah, aku sabor jelah sampai dapat intern baru nanti aku hampuk semua kerja bagi dorang muahahahahha. 6 bulan lah korang kena hampukk, IT'S TIME FOR ME TO GOYANG KAKIIII YASSSSS 😈

Semalam pulak, adik aku Seming ada birthday celebration kat rumah. Mulanya untuk makan makan biasa je, mak aku suruh ajak member yang praktikal sekali dengan dia. So mak aku masak roasted chicken (whole) dengan pasta. Aku balik rumah dari kerja je, aku tengok ayam dah tinggal 1/4 hahhahaha omg dasyat gila 7 orang ni hahahha. Pastu mak aku bawak keluar kek, adik aku ingat kek biasa biasa jelah kan untuk jamu orang. Ekceli takkk. Memang untuk celebrate birthday dia siap ada ucapan birthday atas kek haaaaa. Tanjat diaa. Hahahha. Tapi ok lah, dia pun happy geng dia datang makan makan. Mak aku pun happy, aku kureng sikit sebab kejenya membasuh pinggan pastu tak dapat nak makan ayam teruih kekeke. Oh ayam~~ As long as the others are happy, I don't mind the pinggans at all.

I hope the next few weeks till new year will be good and eventful too. Lemme enjoy the remaining of 2017 with good feelings.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment