W46

Assalamualaikum.


Yayaya, I still haven't moved on from last week event no doubtttt (you guys know meeee I am the biggest sentimental loser). The second best event of the year, I tell you. Sangat seronok, sangat membahagiakan tengok member kawen, dapat pulak peluk yomm baby masham manja bushuk, I NEED NOTHING ELSE dah till end of year. Next year pulak buat benda baru hee. Tapi semua ni la sumber happiness aku untuk minggu ni, untuk tampung ketidakgembiraan yang datang tu. Almost the whole week aku rasa down je, buat kerja pun so-so takde perasaan. Takpelah, takkan lama semua ni, aku yakin.

Tidak ye, aku takde masalah kemurungan yee. Haaaa.


Anyway, nothing much going on this week but I still wanna update to give life some meaning. Hahaha ontot ah give life sangat dengan blogging kan eh tapi betui jugak. My blog = My life. I think I'm going to blog out based on pics that I have on weekly basis. Hmmmm. Better.



Instastory on Monday


Balik lambat grrrrrrrr


Happier on Thursday


I always had this dulu dulu. Ambik 5, 6 keping biskut hi fibre Jacobs dipecahkan kepada 4, pastu rendam dalam milo. Walauuuweiii habaq luu, kenyang kut sampai tengahari. Dulu pernah diet camni, it works tapi gula tu naik la hahaha so tobat taknak taksub sangat dah. Once in a while boleh la


Pegi QB untuk rehatkan otak ni penat lah fikir bendaaa je. So aku kata ok, it's okay to leave the office for 2 hours YOU DESERVE IT. Hahaha punya saiko. Then sampai QB kena queue tunggu parking underground yang penuh cam apa dah. Park je, terus aku pegi Manhattan Fishmarket sebab teringin sangat dah. Pastu order creamy pasta & salmon belly. Fuh. Lemak takyah kata, sampai mual aku. Alih alih tak habis pun so minta waiter tapaukan. Balik rumah sambung makan lagi hee yumsss.


Lalu kedai Coach, yang aku minat sangat. Aku tak deny memang suka benda branded tapi aku still reti ukur di baju sendiri. Now seems like not the time untuk guna branded bags and whatnot, tapi bila tengok barang barang dia, rasa semangat sikit nak kerja. Rasa macam ok aku kena kerja kuat untuk merasa semua yang aku suka. Camtu lah perasaan dia. Feeling good about working again. Boleh laaa kasi semangat secara temporary khen


Singgah Sephora kejap untuk belanja diri sendiri satu lipstick. I said to myself, dude, get ONE only hahahha. Eh boleh takkkk. Aku pun round semua rak, takde satu pun yang sama macam lipstick Clarins yang mak aku bagi. The colour is pink, in a bit of blue hue. Bukan lah pink tengik ye kawan kawan haha iols tak pakai warna sebegitu. Tetiba tu nampak UD punya lipsticks, these babies are just so gorgeous. Ada beberapa pink yang aku berkenan gila, dah la moist pulak tu. Dalam hati menjeritttt


This is THE ONE. Cantik ennn!


Kita test tengokkkk. Fourth from top is my current lipstick. Yang lain semua UD dan Makeup Forever. Semua moist I loikeeee


This is the first one from the swatch I did on my hand. Ko tengok. Tak sama langsung hahahha this is so red! Noooo I want pink! Maka terbanglah RM100 aku hahah apekehey buat pembelian sia-sia ni tskkk. Tapi takpelah, I like this one too it's a natural red. Just perfect


There I am wearing my RM100-tak-beli-dah-pasni Makeup Forever lipstick. Told ya, a perfect one and suit my skin.
Maybe Imma get that THE ONE next month behehehe


I was so tired so habis kerja, turun, masuk kereta tanpa pasang enjin, tido setengah jam. It's scary coz people might do something to me, tapi aku berserah je dah sebab mengantuk tak tahannnn. Sekali tengok dari seat, eh cantik pulak view office ni kan


Today, feeling a whole lot better and prettier *flip tudung




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment