Goodbye



Assalamualaikum.

Harini cam lemau sikit hahaha ni semua gara gara traffic jam kat seluruh penang ni. Dengan aku sekali jem tau takk. Paham jugak lah hari pertama kerja sejak banjir teruk kat pulau ni Sabtu lepas. This time was definitely the worst, as far as I could remember. Tak pernah pernah lagi lah rumah aku naik air even sikit pun, walaupun kali ni naik sampai ke gate. Aku nak melangkah melepasi gate tu memang basah lenjun kaki sebab naik sampai atas buku lali. Nasib laa rumah kat kawasan tinggi. Kalau rendah sikit lagi, memang terendam rumah aku.


My baby balik Penang minggu ni, yang kebetulan sangat timing dengan banjir tu. Since dia balik pun untuk setel kerja, tak dapek ah nak tengok wayang togetherrrrr. Baru plan nak tengok Thor Ragnarok kan tapi dia dah tengok dulu last week hamboi tak tunggu kita punnn 😐 Tapi aku tak kisah pun, dah boleh nampak rambut dia pun hati dah melompat nak keluar abdomen kekeke :P Begitu padunya sayangku padamuuu.

Eughhhhh geli siakkk 😂








Malam tadi pegi ambik dia, pastu terus ke airport sebab dia nak balik dah. Ada nak 15 minit sangkut kat roundabout airport tu bengkek jugak aku. Siasat punya siasat, ada polis jaga kat tepi. OMG. Bapak lama sangkutttt sampai tertanya tanya aku efektif ke idok polis ni hmm 🤔 Lepas dia park kereta kat tepi tepi jalan (which is illegal tapi kurelakan saja sebab desperate nak hantar dia sampai masuk departure tu), aku ikut jalan belakang dia. Eh sebak pulak memalam begini. Mungkin sebab ni pertama kali aku hantar dia balik kut. Macam hantar laki pegi outstation. Camni la kut perasaaan dia kan. Bila dia masuk departure hall (sambil tahan ayaq mata), aku perati je dia omg he's so tall man! Kepala boleh nampak dari jauh! Lawak betoi hahahah. Aku lambai aje sampai tak nampak kepala so I know he has passed the airport security. I know, I am romantic like that :P

Thank you sayang sebab balik walaupun sat ja. Next round pulak okei. I wuv youuuuu.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment