W12: Princess for 2 Hours

Assalamualaikum.

Dulu dulu masa aku umur bawah 12, kitorang satu family pernah ke Disney On Ice. Of course, amik seat paaaaaling murah memandangkan ada lima kepala. Sokay tho, you don't get everything you want in life walaupun...walaupun nak sangat bergambar dengan Ariel. Hahahahahha. Walaupun seat kitorang sangatlah jauh, tapi tetap puas hati boleh tengok semua princesses. Breathtaking, I tell you. Lagi lagi bila dorang pusing pusing in so artsy way (kalau aku sure dah jatuh haha), lepas tu ada ais yang keluar dari kasut skate, semua pun nampak beautiful.

Fast forward ke tahun ni..to be exact, today..pegi lagi untuk kali kedua hahahaha. Aku pun tak tau la ape aku buat ni. Umur kau berapa Yam?? Hahaha takde kaitan dengan umur kay. Jiwa sentiasa jiwa kanak-kanak. Nampak iklan Disney On Ice kat internet hari tu lepas tu terus suggest kat adik aku. "Weh jom pi Disney On Ice ni jom?? Abah belanja kan kan kan?" Tetiba kan abah kau kena belanja. Terpinga-pinga je bapak aku tengok kami adik-beradik tapi tetap menghulurkan bantuan meringankan beban. Hahaha. Well, lepas dapat green light terus aku book ticket. Seat haruslah lagi dekat dari seat zaman 90-an dulu tu senang sikit nak tengok the namjas :))))))))) Hamboih hamboih!

I was nervous at that time. Ok tak show ni? Mengecewakan ke mengujakan sebab yelah aku pun dah tua, kot la not my cup of tea dah show show macam ni. Naaaaaawwwwww turned out THIS WAS SO SOOO GOOOOOOOD. Trust me this kid-ish thing is so good. You enjoyed the music, the act, the kids singing 'Let It Go' till the end. Ah-may-zing. The excitement was real at that time (sekarang takde dah aaaaa hahahahaha) until you wish, yeah I'm gonna come again with my kids.

Definitely will come again, InsyaAllah. Baby? You read that? We are going to come with our kids!!

.
.
.
.

*berangan*





















Hey baby? I tak pakai macam princess pun, I am still your princess kan kan?  :)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment