W10: Mid semester break

Assalamualaikum.

Heaven dapat duduk rumah. hutang piutang tido dah dilangsaikan. oh yeaaah baby you heard me. dah langsai. hip hip hoooreayy! *sisters cursing behind. sebab kakaknye tido laaaamaaaaa nak mampoi hiksss*

buat masa ni, sibuk mencari jurnal untuk literature review dan introduction report2 yang telah sedaya upaya untuk dilupakan. dan cari hadiah yang sesuai untuk dua pengantin. ok aku tahu ramai akan bagi cadar (lapuk betoi). jadinya nak bagi set2 pinggan mangkuk dan sewaktu dengannya. pun boring. so i opt for the 3rd, a set of it's-a-secret-i-can't-tell-you just for the bride, none for the bridegroom. minta maaf la tak dapat nak bagi untuk both coz i'm just a student and barely make money. hehehe. hidup mestilah berjimat :)

tidak, eden tadok instagram

1.  adlina tekun dan cekal makan kokoskran
2.  J. Co yang warna warni
3.  dak amni baru mangkit tidoq. mashaaam!
4. tok abu dan cucunya yang dah wangi
5.  thai Tea. tayah beli. tak sedap. macam teh tarik mamak
6. adik-beradik tengah breakfast


mecarah balik rumah sempena cuti midsem. seminggu, spend max time dengan family. lepas ni, tak dapat nak balik selalu sebab kena bertugas untuk crepe. aku memang orang penang, rumah dekat sangat jalan kaki dalam 3 jam sampai hostel. tapi bab family, sensitif yang amat. pasai tu bila tengok jadual, sentap hati sampai ke usus lalu turun air hujan masin. tapi merengek banyak2 pun tadak guna. lagipun iPod ada, kawan2 ada, tak lah sunyi dan penat sangat time berniaga nanti. sebab tau dah betul2 kerja nanti, lagi lah susah. nak kentut pun fikir 3-4 kali. err mungkin.


sila tabah buat lit review. sila yam. silaaaaaaa T.T


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. wahhhhh...ko ada adik ke? ke anak buah tu??
    untunglaa cuti di rmh sndri..
    ble nk bwk home cooked meal kt aku nie??? T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang la aku ada adik. haha
      tu budak2 kecik suma tu anak cousin aku daaa
      ko tak balik ke shafi?
      aku CUBA bwakkn utk ko ye...tkot hbis aku mkn dlu.hehe

      Delete
  2. cehhhh...ahahaha...ko mmg kannnn...
    murni jgk hasrat hati ko tuh...
    kasihanilah aku ini....
    ahahaha...
    kiranya tu anak2 buah ko laa ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ank buah ke tu? ank sppu la shafi oi
      ko tau aku jarang la bwak mknn dri rumah ke tekun. sbbny x ckup tgn nk bwk. tp demi ko, aku bwkkan ye. bwak angin kuskus hak3 :P

      Delete